Uiteraard kunt u bij ons de producten gewoon ruilen/retourneren.
Bij defecten of andere issue's vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.
Voor het ruilen of retourneren mogen artikelen niet ontdaan zijn van originele labels, dienen in originele product verpakking te zitten en mogen niet gedragen of gewassen zijn. Passen mag alleen met de eigen onderkleding eronder. Producten mogen geen geurtjes hebben gekregen van rook, huisdieren of parfum. De zending moet stevig verpakt zijn (beschadigde productdoosjes/producten kunnen wij helaas niet accepteren) en voldoende gefrankeerd verzonden worden naar:
U kunt uw retour/ruiling aanmelden op https://sloggishop.returnless.com/nl en hier kunt u ook uw verzendlabel aanmaken. Op dit portaal wordt gevraagd uw bestelnummer en productgegevens in te vullen. Deze vind u terug op uw factuur. De SKU is ook wel de productreferentie.
Voeg bij uw retour uw factuur/pakbon of een briefje met uw gegevens toe en geef hierop aan welke producten u wilt ruilen/retouren en voor welke producten/maat.
Ongefrankeerde stukken worden aangenomen, echter de kosten voor het retour sturen van de stukken worden doorgerekend aan de klant. De kosten zijn dan wel hoger dan u normaal gewend bent aangezien PostNL extra kosten in rekening brengt. Vermeld bij alle correspondentie uw ordernummer.
Zodra wij de producten in goede staat ontvangen hebben, wordt het omgeruild en gratis naar u verzonden of bij retouren naar u teruggeboekt. De verwerking van een retour kan ongeveer twee weken duren.